piątek, 20 listopada 2020

Od Eve CD. Sana

 Nie ukrywam, że zaintrygował mnie gdy napomknął o poczuciu winy przez jego brata ale przecież nie będę siłą wyciągać od niego takich informacji. Gdybym chciała, mogłabym tak po prostu wleźć do jego umysłu i poszperać coś na ten temat. Jednak była to droga na skróty, której najbardziej nienawidziłam. Pokiwałam głową na znak, że rozumiem o co chodzi.  -Ja ze swoim nadal nie potrafię znaleźć porozumienia. Odkąd pamiętam bardzo mnie denerwował. Różnimy się też znacznie opiniami i światopoglądem więc nie potrafimy dojść do żadnego kompromisu - na chwilę przystopowałam zastanawiając się nad jedną rzeczą.- Jest ode mnie dużo starszy, dzieli nas 7 lat i gdy mógł to wyjechał tutaj… bo widzisz od urodzenia mieszkałam w Korei i trochę minęło zanim się tutaj przeniosłam z rodzicami - pospiesznie wytłumaczyłam aby rozjaśnić sytuację i zostawić ją bez żadnych niedomówień. - I kiedy znowu jesteśmy blisko siebie, praktycznie nie odstępuje mnie na krok, ciągle kontroluje… szczególnie jak chodzi o drugą połówkę. Rany, mógłby znaleźć sobie dziewczynę - ściągnęłam brwi ku sobie pokazując jak bardzo nasza relacja działa mi na nerwy.  San pokiwał powoli głową nieznacznie unosząc kąciki ust. Uważnie słuchał mojej ‘niewiarygodnej’ relacji z Diego - chociaż mogłabym narzekać na niego godzinami. Nawet nie wiem po co nauczył mnie walki wręcz skoro i tak instynktownie zrobię to wolą umysłu. Ostatnio znajdował się na jakiejś misji przez co na parę dni miałam spokój od niego.  -To prawda, potrzebujesz przestrzeni - odezwał się Koreańczyk a ja energicznie pokiwałam głową.  -Wiedziałam że to zrozumiesz. Mam cichą nadzieję, że nie planuje jakiegoś mojego zamążpójścia. Jest bardzo drażliwy ale może tak ma każdy starszy brat względem swojej młodszej siostry? Bazując na moich koleżankach jest ogromna tendencyjność do takiego zachowania - pokręciłam głową. -Czym się zajmujesz oprócz przygotowywania genialnych posiłków, mh? - oparłam łokcie o stolik a dłonie złożyłam ze sobą. Przekrzywiłam głowę z uśmiechem wyczekując odpowiedzi. “Musi być interesującym człowiekiem”.


San?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz